Volgers

zaterdag 29 augustus 2015

eerste winterkaart

Hallo allemaal,

Op deze zonnige zomerdag kom ik met mijn eerste winterkaart. Afgelopen week heb ik lekker een dagje samen met mijn zus zitten freubelen en we zijn op de Marianne Design- toer gegaan. Joke had leuke nieuwe stansen en die moesten natuurlijk gebruikt worden. En dit is het resultaat geworden.


Een leuk plaatje van een snoesje en gebruik gemaakt van diverse creatables en craftables. Verder nog een kantje, bolletjes lint en wat plaksteentjes. Het papier komt uit het blokje Artic winter van Marianne design. Zo'n al ingekleurd plaatje is natuurlijk heel leuk, maar ik vind het zelf kleuren toch leuker om te doen.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
Marianne DesignMarianne design kreadiva'sMarianne Design DivasHobby nuABC Christmas (D=Diecuts), Paper creators craftWinter wonderlandPapertake weekly (blue),.Live and love crafts

Ik ga maar weer eens lekker wat inspiratie bij jullie op doen. Ik zag dat ik weer enorm achter liep ondanks dat ik afgelopen week nog vakantie had.


18 opmerkingen:

  1. Hoi Aartje wat een.eukerd. Dit is een heel mooi plaatje en heel mooi net deze grote mal. De eekhoorn is een prachtig detail. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Aartje, super leuke kaart !
    Leuk die eekhoorn !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zus, hij is helemaal leuk hé nu hij helemaal af is. Erg mooi gedaan en alles past leuk bij elkaar. Ik moet nog beginnen aan mijn winterkaarten dus dat gaat niet goed komen voor de kerst. Dat wordt weer gewoon kaarten bij kopen!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kop is er af Aartje, nu stug doorwerken aan de kerstkaarten hihi! Leuk met dat eekhoorntje er bij!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi winters kaartje Aartje, en wat een leuke mallen heb je gebruikt

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk met dat eekhoorntje erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi winters sfeertje op je kaartje, Aartje! leuke combinatie met de ijssterren, bomen en eekhoorn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige snoesjeskaart Aartje, en dit is vast de eerste van een heleboel meer. Die snoesjeskaart blijven leuk hè? en het zelf inkleuren geeft toch net iets meer voldoening, helemaal eens, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, een winters kaartje, wat dapper ;) En wat leuk. Want dat is ie zeker. Mooie kleurtjes en het is natuurlijk altijd leuk om nieuwe spulletjes uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie winterse Snoesjes kaart heb je gemaakt Aartje!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aartje,
    Wat een schitterend winters kaartje heb je gemaakt....alle accentjes passen perfect bij elkaar....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi winters kaartje met Snoesje heb je gemaakt Aartje, leuk met het eekhoortje erbij. De nieuwe MD diertjes zijn supers leuk.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Snoezig, blauw kaartje !
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely embellishments and a cute image. Thanks for playing along at Winter Wonderland this week. Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve kaart is het geworden Aartje
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awww...such a sweet card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cool ,sehr hübsche schön gestaltete Karte ,vielen Dank das du diese schöne Karte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment