Volgers

woensdag 2 september 2015

Nieuwe challenge Craftliners: BINGO

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op ons Craftliners blog. Deze maand is de opdracht: Bingo.


Ik heb gekozen voor het rijtje: 
lint - knoop - bloemen

Het papier wat ik gebruikt heb is van Autentique. Zij zijn altijd weer goed voor prachtige paperpads. Deze keer komt het uit de serie Legacy. Mooie zachte tinten groen en roze.

De stempel is een digi van My Besties.


Naast het mooie papier heb ik nog wat bloemen, organzalint, kant, plakparels en knoopjes gebruikt. 
De afbeelding is gekleurd met spectrum noir markers.

gebruikte kleuren:
huid: fs2,fs3, tn2 en pp2
kleding: lg1,2 en 3 fs 6,3 en cr3
haar: E35 en E37 (copic)
lippen: cr10

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Doen jullie allemaal mee deze maand? Neem een kijkje op het Craftliners blog voor inspirerende voorbeelden van mijn collega's

10 opmerkingen:

  1. Gezellig kaartje Aartje. Lieve kleuren.. Ze doen het perfect zo bij elkaar. Succes bij de challenges. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tinten! En wat heb je het afdrukje prachtig gekleurd. Hoe is het met jouw Spectrum Noirs? Bij mij zijn er al veel uitgedroogd :( Komt misschien ook wel omdat is ze erg weinig gebruik. Veel succes bij alle verschillende challenges waaraan je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kaartje Aartje, mooi kleurwerk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Aartje voor weer een geweldig leuke challenge...daar ga ik ook proberen om mee te doen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The little girl is so sweet. Your design pops - nice colors and cool embellishments. Thanks for sharing with 613 Avenue Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal top hoor zus. Mooie en lieve kleurtjes zo bij elkaar.
    Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just a delightful card!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Welcome again and Good Luck!
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje en zo mooi bewerkt allemaal.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie kleurencombi en een mooie kaart Aartje

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator



    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment