Volgers

zondag 9 april 2023

Baby

Hallo allemaal,

Kaarten maken en bloggen staat hier momenteel op een heel erg laag pitje. Gelukkig staat er nog genoeg in concept om toch vandaag iets te laten zien

Vandaag dus maar eens een babykaartje.  Nu houd ik niet echt van hele zoete roze babykaartjes dus ik heb hier ook voor een wat stoerdere combinatie van kleuren gekozen. In dit geval dus de tinten anjerwit, lichtrose, heide en muisgrijs.


De basis voor deze kaart is een shape art van Dutch Doobadoo: Shield (470.713.176)
Deze heb ik eerst uit muisgrijs geknipt en daarna uit anjerwit. Als laatste een laag licht rose.
De lichtrose laag heb ik met een embossingfolder door de stansmachine gehaald.
Uit de kleur heide sneed ik een hart. Uit anjerwit sneed ik een smalle strook. Op deze strook lijmde ik een hartenstans (First Edition borderdies fedie160) in de kleur heide.  Uit het muisgrijs sneed ik een rechthoek. Hierop kwamen de heide kleurige hartjes die uit de stans vielen.

Onderin kwam het hertje van Marianne Design (Col1401). Deze stanste ik uit muisgrijs en anjerwit. Tot slot nog een klein anjerwit hart (Marianne design col1307)
Het plaatje is van Joy!Crafts en komt van het vel baby uit de afternoon tea serie. Ik matte dit op anjerwit
Alle randen zijn aangezet met distress inkt


Ik wens jullie nog fijne paasdagen.

Groetjes Aartje



18 opmerkingen:

  1. Beautiful card! The shape and design are gorgeous. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my!!! What an adorable card. Love the colors you used and that card shape is really great!!! Those die cuts are a great accent to this great card.Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
    Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super baby card Artie, I love the unusual shape. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very sweet new baby card, many thanks for sharing with us at Allsorts Easter fortnight challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just adorable! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card! Thank you for sharing at Penny's Challenges.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super lief kaartje Aartje, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card. Thank you for sharing at Allsorts. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful baby card. Thanks for joining us at avenue613-blog.com. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Berni Cuttino, 613 Avenue Create , DT Coordinator
    613 Avenue Create ,Challenge Blog
    chasingthedream, My Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is such a beautiful card! The shape is so fun, the colors are perfect and that little deer is adorable! Thanks for playing with Cut It Up Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Simply the sweetest! Thank you for joining our Cut it Up Starts with a B challenge.
    Hugs,
    Larelyn (CIU owner)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart in leuk model en mooie tinten!
    Bedankt voor je deelname aan onze NIEUWe-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful creation. TFS over at 613 this month and hope to see you in future challenges Elaine DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card - I love your colour palette! Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge, Sarah - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment