Volgers

maandag 24 april 2023

Uitdaging Nelleke - Aartje #9 + een vraag

 Hallo allemaal,

De laatste maandag van de maand en dat betekent dat Nelleke en ik elkaar weer uitdagen. Deze keer was Nelleke aan de beurt en ze heeft me flink laten zweten en aan het denken gezet deze keer.

De opdracht luidde: Gebruik de stans op een originele manier

Het op een originele manier verwerken van de stans zorgde voor wat hoofdbrekens en de opdracht bleef dus ook lang liggen voordat ik er aan durfde te beginnen. Ik had al wel snel bedacht welke andere materialen uit het pakket ik wilde gebruiken: designpapier en een kikker plaatje.

Had ik in eerste instantie aan beide zijde van een enkele kaart de stans gedaan maar daar was ik toch niet tevreden over. Tot ik een restje zag liggen waar langs ik beide randen gestanst had. Dit restje kwam dus op de kaart en daarmee zie ik je eigenlijk niets meer van de originele stans, maar heb ik dus vooral het "afval" van de stans gebruikt :(  Ik hoop dat Nelleke dat goed keurt).

ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches. Designpapier, plaatje en tekststempel komen dus uit het pakket van Nelleke.

Ik ben enorm benieuwd wat Nelleke ervan gemaakt heeft. Kijken jullie mee bij haar?

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/
https://avenue613.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/
http://craftrocketchallenges.blogspot.com/
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
http://cinspirations.blogspot.com/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
http://unicornchallenge.blogspot.com/

En dan heb ik nog een vraag: Ik kreeg melding dat blogger blogposten heeft verwijderd omdat ik me blijkbaar niet aan regels heb gehouden. Hebben jullie dat ook al eens gehad? Ik post geen rare dingen volgens mij, maar het wordt dus wel gewoon verwijderd. 

Het is een lekker kort werkweekje deze week en zaterdag hebben we weer gezellig creatief café bij Nelleke. 

Fijn dat je vandaag even langskwam en ik wens je een fijne dag

Groetjes Aartje


16 opmerkingen:

  1. ook jouw kaartje is een hele leuk Aartje!
    nee ik heb dat nog niet gehad bij Blogger....maar wie weet wat er nog komt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een leuk idee om zo de stans op je kaartje te verwerken. Mooi gemaakt met de leuke kikker erop.
    Zo'n melding heb ik nog nooit gehad van Blogger, geen idee waarom ze dat doen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel MOOI kaartje Aartje. En? Heeft Nelleke het "afval" goed gekeurd? Soms het het "afval" net zo MOOI als de originele stans.
    Op je vraag kan ik zeggen dat ik dat tot op heden niet heb gehad. Toch vreemd dat dat zomaar kan.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel MOOI kaartje Aartje. En? Heeft Nelleke het "afval" goed gekeurd? Soms het het "afval" net zo MOOI als de originele stans.
    Op je vraag kan ik zeggen dat ik dat tot op heden niet heb gehad. Toch vreemd dat dat zomaar kan.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Nelleke is niet zo streng hoor, haha, ik moest eigenlijk lachen in mij zelf want daar had ik nou niet aan gedacht.
    En ik vind het een hele originele manier om de stans zo te gebruiken.
    Je ziet maar weer, dat we veel meer met ons materiaal kunnen doen dan we vaak doen.
    Het is dan zo ook een hele leuke kaart geworden.
    Benieuwd wat jij gaat verzinnen.
    En die gekke berichten heb ik een paar weken geleden ook gehad. Ik kreeg dat via de mail van een stuk of 6-7 berichten. Zelfde verhaal. Sommige berichten waren al 10 jaar oud. Ik heb de link in de mail gevolgd en moest toen 'updaten" Niets aan de tekst veranderd,. En kreeg een uurtje later bericht dat die posten er weer stonden. Vreemd allemaal. Ik dacht dat ik het in blogland van iemand gelezen had maar weet niet meer wie.
    groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent maar crea geweest met de restjes… Het is een hele leuke kaart met dit mooie plaatje. Ik heb mooi berichten van blogger gehad dat er iets verwijderd is wel zijn sommige foto’s van oude berichten weg… ik kijk heel vaak bij reacties en altijd in de spam en haal dan “verkeerde” reacties weg. En oude ook.. vind dat zo vreemd. Blogger heeft af en toe rare kuren. Geniet maar lekker van je vrije dagen straks. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Aartje, even over je vraag: Ik heb dat ook gehad en ik kwam er achter dat het om een link in mijn bericht ging. Bij mij was dat de link van oma Dee. Die bestaat niet meer of is onveilig geworden of zo. Toen ik de link alleen verwijderde was het goed.
    Je kaart is leuk en dat lijkt me inderdaad ook een uitdaging! Een stans anders gebruiken, adn moet je heel anders gaan kijken! Maar goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel vrolijke kaart, superleuk. Je hebt de stans absoluut origineel gebruikt, gelukkig vindt Nelleke dat ook zo te lezen.
    Blogger kan soms heel raar doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A real fun froggie image, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A colourful fun card. Thanks so much for sharing with us at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A really fun sketch and how cute is the frog!!!
    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een originele manier om de stans anders te gebruiken. Je kaart is erg leuk en die vrolijke kikker spat er echt van af.
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi AArtje, thanks for sharing this cute card with us at 613 The Avenue Create! Hope to see you playing on our street again soon!
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Really cute. Thanks for sharing it with us at the Crafty Catz challenge Janet DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment