Volgers

zondag 18 oktober 2020

Eindelijk eens in de lift

 Hallo allemaal,

Al heel lang volg ik het liftchallenge blog en ik denk heel vaak "leuke kaart, moet ik aan meedoen", maar op de één of andere manier komt het er toch steeds niet van. Maar nu had ik gelijk een idee. Het is een hele eenvoudige felicitatiekaart geworden.


Ik heb heel veel ballonnetjes uitgestanst in wit (stans heb ik ooit eens bij de action meegenomen) en deze op een wit stuk cardstock geplakt. Vervolgens de zelfde ballonnen nog in rood, oranje en  blauw gestanst en deze hier bovenop gedaan.

Het totaal vervolgens gemat op rood cardstock

Een tekstbannertje met een felicitatietekst van Craft Emotions maakt het plaatje compleet.

Als ik de reeds ingestuurde kaarten zie weet ik niet helemaal of ik me wel goed aan de opdracht heb gehouden. Ik heb nl op de achtergrond van ballonnen met de gekleurde ballonnen nog een extra laagje  toegevoegd en ik weet niet of dat nu eigenlijk de bedoeling was. 

Maar mijn eerste deelname aan de liftchallenge is een feit. Of ik het nu goed of fout heb gedaan 😉.

Groeten, Aartje

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem sowieso heel erg leuk! En vormen op je kaart van cardstock is ook goed gegaan.
    Je gaat vast vaker meedoen. Ik vind het verslavend...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee met de ballonnen, inderdaad heb je alleen maar cardstock vormen gebruikt en het geheel is ook CAS, dus je hebt je prima aan de opdracht gehouden. Wat leuk dat je nu tijd vond om aan onze challenge mee te doen, dank je wel! Wie weet vaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij hetzelfde: heel leuke challenge maar volgens mij nog maar 1 keer meegedaan. Jouw kaartje is hartstikke leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keileuk met al die ballonnetjes! Echt een feestelijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt met de witte ballonnen en ietsje kleur Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal goed toch! Ik zie alleen maar cardstock en je kaart is CAS. Leuk met de ballonnen en dat rode randje is mooi eromheen. Leuk dat je meedoet!!
    Dank je wel voor t meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment