Volgers

donderdag 8 oktober 2020

Jarig

 Hallo allemaal,


Het is alweer een tijdje heel rustig hier op mijn blogje maar vandaag heb ik weer een kaart voor jullie.

Voor mijn verjaardag kreeg ik een leuke paperpad en knipvellen en op het blog van Angela stond een leuke sketch en meteen kreeg ik weer zin om een kaart te maken.



Het papier is dus van Marianne design Men Only, mooi papier in bijna herftachtige kleuren. Het plaatje is van Gerda's hobbyshop.

De stansen zijn van Action (steentjes) cheery lynn (takjes). De bloemen maakte ik met flower foam en een stans van Elizabeth Craft.

De tekststempel is van Craft Emotions. Alle randen heb ik aangezet met distress inkt vintage photo.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/ (de boom staat een beetje verstopt op het plaatje😏)

 Ik volg nog steeds een tekencursus en daar gaat ook best veel tijd inzitten, maar is wel superleuk om te doen. Hieronder een w.i.p.

 


Groeten, Aartje


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met heel mooie papiertjes en plaatje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhh wat geweldig die uil Aartje! Mijn appel ligt er nog steeds half afgekleurd 🙈. Kan het geduld niet opbrengen op dit moment, want er gaat inderdaad héél veel tijd inzitten....
    Je uitwerking van de sketch is ook super! Gaaf plaatje heb je gebruikt.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kart met een leuke sketch.
    Knap hoe je de uil zo al hebt getekend. Lijkt me best moeilijk maar ook wel leuk om te doen.

    Groeten, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje zo met de sketch. Het papier is ook zo mooi he!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super gave kaart en dat kleuren gaat je geweldig af prachtig Aartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet je éérst nog feliciteten Aartje en wat is dit gaaf papier en een héél leuk plaatje met die énige oude kever..dat was mijn 1e auto dus sweet memories!! Schitterend de uil, ik geloof graag dat daar uuuren in gaan zitten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor onze challenge Aartje. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment