Volgers

zaterdag 16 januari 2016

Lente

hallo allemaal,

Ondanks dat het hier vandaag sneeuwde vandaag toch een lentekaartje. Ik won onlangs bij het hobbyjournaal de kerstcandy en ontving de nieuwe Springtime lijn van Amy design. De lente is denk ik echt wel mijn favoriete seizoen. Nieuw leven en oveal frisse groene kleurtjes.
 Woensdag ben ik daar gezellig met Joke mee aan de slag gegaan.  Ik heb er een kaart met een doorkijkje van gemaakt. De basis is groen cardstock en hierop geel cardstock. De lammetjes zijn een 3d vel die al voorgestanst is, dus je hoeft er niet meer aan te knippen. De stansen zijn ook van deze lijn. De paardebloem heb ik in 2 keer uitgestanst en de steel/blaadjes op de witte basis geplakt.  

 De stans met het lammetje en de bloemen is een deel van een grotere stans. Ik heb hem in wit uitgestanst en het gras en de stelen met Lindy's Stamp Gang (Autumn Leaves) gekleurd. De bloemen heb ik vervolgens in geel nogmaals uitgestanst en weer teruggeplaatst in de vorm.

In de voorkant van de kaart met de grootste vierkante stans van Aurelie een vierkant gesneden. In de binnenkant wederom het designpapier met gras en daarop de lammetjes. De
De randen heel iets aangezet met inkt. De stansen heb ik op de voorkant verhoogd opgeplakt. Op deze manier heeft de kaart heel veel diepte.

Het is iets heel anders geworden dan wat ik normaal maak, maar het is toch wel een leuke kaart geworden.

Ik stuur deze kaart in voor:

Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit stukje voorjaar vinden.
Fijn weekend allemaal!






15 opmerkingen:

  1. Hoi Aartje, wat een leuke voorjaarskaart en de lente is zeker een nieuw begin van heel veel jong leven. Mooie stansen hoor en een lief plaatje.
    Dank je voor je deelname aan de eerste challenge van het CraftAddiction Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja buiten een witte wereld en hier bij jou een en al lente, zo leuk met die lammetjes en de paardenbloem is echt enig!! Gezellig dat je meedoet aan onze challenge "nieuw begin"!!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je lentekaartje Aartje...wat een schattige lammetjes en ook de paardenbloem stans is heel leuk....KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat lief met die lammetjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief voorjaarskaartje .
    Nog even volhouden en de lente komt .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute card! Love the background paper and the fun die cuts! Thanks for joining us at Paper Creator!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je krijgt er helemaal zin van in het voorjaar!
    Hopelijk gaat het niet lang meer duren!


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi aartje
    wat een schat van een kaart en zo na buiten te kijken hoop ik dat het snel lente word want ik denk BRRR WAT KOUD!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat toevallig dat jij ook iets anders dan normaal op je blog hebt gezet. Mooie kaart, hoor! Hier ligt een heel klein beetje sneeuw en de zon schijnt. Prima winterweer dus. Maar ook ik kijk uit naar de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk zo zus met dat doorkijkje, geeft weer een heel mooi effect zo. Van mij mag de lente beginnen hoor. Ik ben met mijn tweede kaartje van deze lijn begonnen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aartje. Je lente kaart is erg mooi geworden. Heel mooi plaatje is dit en keuk gecombineerd met mallen en papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute lamb scene...Thanks for sharing it with Crafty Friends Challenge~

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for sharing your Spring card with the 'Anything Goes' challenge over at CRAFTY FRIENDS... your card is so lovely... good luck in the draw and hope to see you again.
    Diane Louise (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Aartje,
    wat een mooie lentekaart zeg! Enig, die lammetjes!
    Ik vind de kleuren ook heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook al prachtig!!
    Ook je kaarten hieronder zijn supers.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment