Volgers

zaterdag 2 januari 2016

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag 2 blogposten van mij en dit is de eerste.

Ik heb in de vakantie lekker zitten kleuren en toen o.a. dit winterse snoesje gekleurd. In eerste instantie bij slecht lamplicht en ik was niet helemaal tevreden. Daarna in beter (dag)licht opnieuw begonnen en daar was ik meer tevreden over. Ik ging vervolgens de randjes aanzetten met bruine inkt. En jawel hoor een vlek op het afdrukje. Niet meer te redden. Omdat de kaart verder al klaar was toen toch maar weer het eerste ingekleurde plaatje gepakt.

De sketch is van het blog van Marianne design.
Verder zijn alle materialen ook van Marianne design (papier, stansen (klok en sneeuwvlokjes) en stempel)
Heb alles deze keer in creme en bruintinten gehouden. Om de kaart af te maken nog wat liquid applique gebruikt en een paar plakpareltjes.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ik ben er straks weer met mijn voorbeeld voor de challenge van Craftliners.


15 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... deze is echt heel mooi! Prachtige kleuren heb je gekozen.
    Ben benieuwd wat je als voorbeeld hebt gemaakt voor Craftliners..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi aartje
    prachtig vind ik je kaart en zeker in deze warme kleuren!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is zo een prachtig geheel geworden. Ziet er super uit in deze bruintinten. Ik vind het zelf altijd moeilijk werken met bruin maar als het dan af is krijg je toch wel een heel mooi geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Leuke in deze kleuren!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart heb je gemaakt, Aartje,
    ik ben ook weg van de kleuren en het leuke afdrukje..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart in mooie rustige kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aartje deze is ook leuk. Mooi met het snoesje! Die blijft leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Well this little girl should keep warm. Lovely card. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers and More and hope to see you next time.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks je kleine strubbelingen is het wel een kei leuk kaartje geworden hoor.
    Het blijft ook gewoon handwerk hé, dus hoeft het niet altijd perfect te zijn. Maar ik snap wel dat je er ff flink van baalt als het dan een paar keer niet helemaal naar wens gaat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the beautiful image and colour combo, thank you for joining us at CCM&M.
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie winterse kaart heb je met de sketch gemaakt Aartje!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart in bruintinten het afdrukje kleurt er prima bij Aartje al was je zelf niet helemaal te vreden over.
    Leuk dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 262 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for January - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment