Volgers

zaterdag 2 januari 2016

Nieuwe challenge Craftliners: alles mag

Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede post voor vandaag. Voor de eerste moet je even naar onderen scrollen.


Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Craftliners. Het thema is deze keer heel makkelijk want "alles mag" deze keer.

Craftlines heeft tegenwoordig heel veel leuke stempels van My Favorite Things in haar assortiment.
Deze komt uit de set mon cheri. En ik word er, met een dochter die enorm van winkelen houd, wel heel vrolijk van.


Ik stel me dan ook zo voor dat ze lekker aan het winkelen is en een leuk jurkje probeert te scoren. (herkenbaar?)

Het papier komt, net als de kaart uit de vorige blogpost voor Craftliners, uit het blokje Jack & Jill Girl van Echo Park. Deze keer in lekker fris groen en geel.  In het blokje zitten ook de  "knopenkaartjes".
De bloemen en het takje heb ik gemaakt met de Sentimental flowers van Tattered Lace en de 2 gele stansjes zijn de skinny mini borders van Taylored Expressions.

Natuurlijk weer gekleurd met Faber Castell Polychromos. Ik ben deze keer wel tevreden hierover. Ik moet nog steeds veel leren en de ene keer ben ik meer tevreden dan de andere keer.
De gebruikte kleuren zijn:
huid 130,131,132
jurk 161, 264, 165
sjaal en tasje 108, 111, 233

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenge

Doen jullie deze maand ook allemaal mee met de challenge bij Craftliners? De enige voorwaarde is om 1 of meerdere producten van craftlines te gebruiken. Maar bijvoorbeeld kleuren met Faber Castell potloden is al voldoende om aan deze voorwaarde te voldoen!


16 opmerkingen:

  1. Inderdaad Aartje ik had het eerste kaartje van vandaag al gezien maar ook deze is weer een echte beauty....heel lief stempeltje erop...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lif kaartje....heel leuk gedaan met het schattige afdrukje. Leuke kleurtjes ook....helemaal supers.
    Nog even de allerbeste wensen voor 2016.....niet vergeten want we gaan gewoon weer door in blogland hahaha maar ik hoop dat je een ongelofelijk mooi jaar bent in gegaan.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, Aartje! Stempel van MFT is helemaal leuk, zeker als je een dochter hebt die veel van shoppen houdt ;) Je bruinige kaartje uit het vorige bericht is ook goed gelukt. Wel pech dat je 'betere' kleurwerk verloren ging, maar ik vind dat dit er ook heel goed uit ziet. Kleuren is en blijft een kunst en dus... oefenen, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi
    super cute card
    thanks to participate at ABC challenge
    hugs Lisbeth
    DT-ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aartje wat een geweldige kaart. Weer heel mooi gemaakt met deze kleuren Top. Ik ben er weg van. Jij de beste wensen voor 2016. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fris geheel hoor. En natuurlijk heel herkenbaar. Heerlijk om met de meiden lekker te shoppen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik even een beetje lui met bloggen en dan mis ik direct 2 onwijs leuke kaarten op je blog...pff nog net op tijd een rondje gemaakt dus! Geniet maar van je groot wordende shop-dochter, zou het maar wat graag met die van mij doen Aartje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje Aartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook al zo'n leukerd.
    Het designpapier met jurkjes vind ik echt héél gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card and a lovely idea with the shopping theme. Thanks for joining us at Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is such a sweet creation!
    Thanks for playing with us this week at
    http://www.7kidscollegefund.com/
    Huggs
    Sandi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi lief kaartje Aartje, mooie kleuren heb je gebruikt en prachtig ingekleurd. Dank je voor het meedoen aan onze KmP challenge, veel succes !!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for sharing your card with Crafty Friends 'Use Something New' Challenge... your card is lovely... happy new year and good luck in the challenge, Diane Louise (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card! Love the layout too! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com! Hugs, Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb jij leuke stempels .
    Mooi weer !!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment