Volgers

maandag 26 september 2011

Blogaward en getagt

Enige weken geleden ontving ik van Gerjanne deze blogaward

En door Marijke en Chantal werd ik getagd








Dames, enorm bedankt.

Ik wilde deze 2 maar combineren omdat ik bij beide een aantal dingen over mezelf moet vertellen
1. Wat is je favoriete kleur ?
Blauw
2.Wat is de titel van je favoriete liedje ?
Ik vind de muziek van Adele helemaal top.
3. Je favoriete dessert ?
Kwark met honing
4. Wat werkt er op je zenuwen ?
Blijven zeuren over iets onbelangrijks
5. Je favoriete huisdier
Een huisdier hebben wij niet, zelfs de goudvissen hebben het bij ons niet overleefd
6. Zwart of wit ?
Wit
7. Wat is je grootste angst ?
Dat er iets met man of kinderen gebeurd
8. Wat is je beste gelaatseigenschap (ja sorry, 'feature' is het Engelse woord) ?
ik denk mijn blauwe ogen
9. Dagelijkse opvatting ?
Geen stress, blijf relaxt
10. Wat is je ideaal?
Vrede
11. Waardoor laat je je wel eens verleiden ?
Ik laat me niet zo snel verleiden door iets
12. Wat doe je als je van streek bent ?
Me terugtrekken in mijn eigen kamertje

Nu moet ik deze award doorgeven aan 5 anderen. Heel moeilijk. Ik weet ook niet wie er al een heeft gekregen en wie er eigenlijk geen een meer wil....Dus neem me niet kwalijk als je hem dubbel krijgt of krijgt terwijl je hem niet wilt.je kunt zelf kiezen welke je meeneemt. Hier komen ze:

Joke
Judith
Irene
Kim
Frouwkje

Ik ga nog een nieuwe blogpost maken met mijn nieuwe kaart.

Groetjes Aartje

1 opmerking:

  1. Lieve Aartje,

    ik zit opje blog om te kijken hoe jij het doet met dat nieuwe Magnolia Challenge Blog uit Australie en wat er nu precies op een volgersblog moet staan. Kan dus niets vinden bij jou maar zie ineens wel dat je me een "beloning" hebt gegeven, super lief van je en ik waardeer het echt maar doe er verder niets mee want er staat al zo'n lijst op mijn blog. Wilde in ieder geval wel even reageren en bedanken!
    Fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment