Volgers

maandag 26 september 2011

Speciaal voor jou

Hallo Bloggers,

Fijn dat jullie weer de tijd nemen om mijn blogje te bezoeken. Ik kom eigenlijk veel te weinig toe aan nieuwe kaartjes maken, maar het is nu toch gelukt om er weer een af te krijgen.

Het kaartje is gemaakt nav de sketch op het Nederlandse kaarten uitdagingen blog. De kleuren moesten ook Nederlands zijn nl. rood wit en blauw. Ik heb hiervoor een magnoliastempel en het prachtige maja papier Life in the country voor gebruikt.



Afdruk is weer ingekleurd met aquamarkers. Vestje is bewerkt met stickels
De tekst komt van het blog van Femke

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ned. kaarten uitdagingen; sketch + rood wit blauw
Karen Doodles: kleurenschema
The dutch magnolia chickies: bingo (knoppen, glitter, bloemen)
Whimsy challenges: dots
magnolia mania: dots
Magnolia cards: lievelingskleuren
Anything goes challenge blog: anything goes
Creative Craft challenges: buttons and bling
Crafts and me: Stripes


Ik vind het leuk als jullie weer een reactie achter willen laten.

Groeten,

Aartje

27 opmerkingen:

  1. Hoi hoi hij is echt leuk geworden joh. Mooi ook dat gestippelde hart. Dat maja design blijft leuk hoor je kunt er echt leuke combi's vam maken. Zo ik deze kaart. Erg leuk bij elkaar.
    Groetjes zuster lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej aartje,

    wat een super leuk kaartje heb je gemaakt en ook mooie kleuren gebruikt.
    ik heb nog even gekeken maar helemaal onder aan de website staat de kikker waarbij je de kaart kan insturen.
    bedankt alvast voor het meespelen in onze challenge bij www.magnoliacardschallenge.blogspot.com

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow zou je nog wel even volger willen worden van ons blog om te kunnen meespelen met onze challenge.
    bedankt

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card! I like the colours and the design! Thanks for joining us at Magnolia Mania Challenge this week!
    Hugs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer super lief geworden Aartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart hoor!!! Ik ben ook nog bezig met het rood, wit, blauw. Best wel lastig hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje, dat papier is zooo mooi!!!!!

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Aartje,

    wat een enig kaartje is het geworden! Leuk dat je Tilda met de tulpen hebt gekozen.....echt Hollands. En dat papier is inderdaad prachtig! Ik ben ook op zoek in mijn voorraadje, maar papier waar rood, wit en blauw op voorkomt heb ik nog niet kunnen vinden...
    Succes met alle challenges!
    Groetjes en bedankt voor je troue bezoekjes aan mijn blog!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en leuk hollands gekleurd kaartje!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Aartje,
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Kleuren zijn perfect.
    Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    http://kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Aartje,
    Het is een PRACHTIG kaartje en zoooo MOOI ingekleurd ☺☺☺
    Succes met alle challenges.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En nog bedankt voor je TIP.
    gr. Liesbeth
    Ik heb hem er nog even gelinked.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan! Leuke kleur en heel mooi ingekleurd ook!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is erg schattig geworden!
    de stempel is ook heel erg mooi ingekleurd.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Aartje
    Bedankt voor het meedoen van de uitdaging. Je kaart is erg mooi geworden.
    Succes met de wedstrijd.
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Aartje, wat een lief kaartje heb je gemaakt! En de Twinklings H20 zijn iets zoals distress inkt, enkel is het een harde poeder dat je moet nat maken voor je kan kleuren! Ik ga zeker eens kijken of we geen filmpje kunnen maken, of een tutorial ervan ;) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart. Je heb de sketch erg duidelijk en mooi uitgewerkt.

    Leuk dat je meedoet aan de challenges van Karen Doodles NL en de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind het een ontzettend leuk kaartje geworden. Je bent niet de enige die niet aan kaarten maken toekomt, heb er zelf ook nogal last van, wil wel maar de tijd ontbreekt me momenteel een beetje.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fab card, lovely colours and tilda looks cute. Thanks for joining us at Anything Goes
    Hugs Kat

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi sweetie this is really pretty i love the image loving the colours too, thanks for joining us at Whimsy this week hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart heb je gemaakt. Ook erg mooi ingekleurd! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Nederlandse Kaartenuitdagingen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely coordinated card and Tilda is so sweet. Thank you for joing us at Anything Goes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattig kaartje.

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart, Aartje. Leuk dat je mee doet met de challenge van Karen's Doodles nl. en DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie schattige kaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment