Volgers

woensdag 14 september 2011

Top week

Hallo allemaal,

In dit bericht even geen kaart maar een verslag van mijn TOP week. Maandag mocht ik weer een jaartje ouder worden. Dat ouder worden valt natuurlijk niet in echt onder de categorie top, maar toch "elk nadeel, heb ze voordeel" want ik ben lekker verwend met allerlei nieuwe spulletjes.

Ik heb allerlei mooi papier, een Marianne Design creatable, bloemetjes, distressinkt en vintageplaatjes gekregen

Ik heb o.a. een mooi papierblokje van Authentique gekregen. Erg mooi papier!

En of dat nog niet genoeg was las ik maandag op het blog van Greet dat ik de blogcandy gesponsord door Hobby hoekje de Linge had gewonnen en vandaag lag het al in de bus. Echt een prachtige candy met mooie bloemen en een Nellie Snellen Multiframe. Ik heb het multiframe al even door de Trouvaille gehaald en wat een mooie stansen komen hier uit. Dus deze gaan jullie zeker binnenkort terugzien op een kaart. Greet en Hobbyhoekje de Linge enorm bedankt hiervoor.

Maandag las ik ook op het blog van Dutch Magnolia Lovers dat ik gastdesigner mag zijn in een komende challenge en dat ik daarbij een waardebon van 15,- van Scrape en More gewonnen heb.


En vandaag opnieuw een verrassing. Mijn kaart met de zelfgemaakte achtergrond is in de top 5 beland bij the officiele magnolia inspiratie challenge blog. Je snapt ik ben hier megatrots op.



Jullie snappen nu waarschijnlijk waarom deze blog post "top week" heet.

Groeten,

Aartje

19 opmerkingen:

  1. wauw, wil ik ook wel zo'n topweek-:))
    erg leuk voor je en nog proficiat!
    Je paperpieced kaartje is ook toppie.
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!! Gefeliciteerd met je verjaardag en met al je andere leuke dingen.... gastdesigner, super leuk!!! En de officiƫle Magnolia challenge blog dat is natuurlijk een dikke pluim voor je werk....Geniet ervan je hebt het verdiend ( dat komt er nou van als je altijd zulke mooie dingen maakt!!!)

    Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal. Je kaartje zijn ook gewoon prachtig! Enne de week is nog maar op de helft . . . .

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag dit inderdaad met recht een TOP week noemen...
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Dat we nog lang mogen genieten van je mooie kaarten !
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nee, wij staan niet meer te trappelen om ouder te worden maar de leuke kadootjes maken veel goed.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd en je hebt leuke spulletjes gekregen je kan even vooruit.
    Ook gefeliciteerd met je gewonnen prijzen
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen allemaal, prachtige spulletjes heb je gekregen. Nog van harte met je verjaardag.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk meid zo'n TOP week.

    Je verdient het want je kaarten zijn altijd schitterend.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk meid zo'n TOP week.

    Je verdient het want je kaarten zijn altijd schitterend.

    groetjes Annemarie en Merit

    Oh ja nog van Harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Aartje! Wauw wat een mooie spulletjes heb je gekregen zeg. Ik kan me voorstellen dat jouw week niet meer stuk kan haha...

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Aartje,
    HEERLIJK toch deze TOP week. Van ♥-e Gefeliciteerd met je verjaardag en Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijzen en nominaties. Geniet ervan en ga lekker aan de freubel.....dan kunnen wij ook meegenieten van je nieuwe kaarten ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met alles en geniet ervan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou voor dit mooi's allemaal wil ik ook wel een jaartje ouder worden:-))
    dus je kan weer extra aan de knutsel en veel plezier ermee
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n topweekje!! En de week is nog niet om..... Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd...natuurlijk nog met je verjaardag en de rest van de leuke gebeurtenissen:-) Ik had het dus toch goed gezien bij TOMIC!
    Ben benieuwd wat voor leuks je allemaal gaat maken met je nieuwe spulletjes...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met dit alles! Leuk he om eens zo'n weekje te hebben!

    Groetjs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwie zeg! dat is idd wat je noemt een topweek. Gefeliciteerd, geniet ervan.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Aartje,
    Nog van harte gefelciteerd met je verjaardag zeg, leuke spullen heb je gekregen (waren we maar iedere dag jarig haha). Enne, dat je zoveel keer in de prijzen bent gevallen, heb je toch echt aan jezelf te danken, je maakt prachtige dingen hoor! Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lijkt me heerlijk om zo een jaartje ouder te worden dan kan je week toch niet meer stuk. Nadat ik al het moois op je blog had bekeken ben ik volger van je geworden zodat ik nog eens terug kan komen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment