Volgers

zondag 6 september 2015

Geboorte olifantjes

Hallo allemaal,

Vandaag vraag ik jullie eerlijke mening over een kaartje waar ik zelf enorm over twijfel. Enerzijds vind ik deze kaart wel leuk en anderzijds weet ik het ook niet of ik hem wel zo geslaagd vindt. Maar misschien komt dat omdat ik deze stijl eigenlijk nooit maak.

Ik heb al weer een aantal dagen een geboortekaartje in huis liggen, maar door allerlei druktes was het er nog niet van gekomen om een kaartje te maken, dat moest dus vandaag echt wel gebeuren. Geen tijd voor veel kleurwerk dus dan maar stempelen zonder te kleuren en zo kwam ik bij de stempel en stansenset van My Favorite Things terecht: Beautiful baby.


De beide olifanten gestempeld met grijze inkt en de tekst met zwart. Naast de tekst ook nog 2 kleine sterren gestempeld. De oren van de olifanten nogmaals gestempeld en met een klein plakrandje uitgeknipt en op de olifanten verwerkt.
Dit alles verwerkt op een witte basis van 14 x 14 cm, vervolgens rood cardstock van 13,5 x13,5 cm en daarop designpapier van Echopark "Jack and Jill" . Ik vind de planken achtergrond wel iets stoers hebben. Vervolgens nog een paar details in rood erop verwerkt: de rammelaar en een drietal harten.
Om wat diepte aan de kaart te geven heb ik de olifanten en de harten met 3d foam opgeplakt.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Tips en op- en aanmerkingen zijn van harte welkom.

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges:
http://mftstamps.com/blog/card-design-superstar/
http://abc-challenge.blogspot.nl/2015/09/q-is-for-queen-of-hearts.html
http://7kidschallengeblog.blogspot.nl/2015/08/challenge-133-anything-goes-with-twist.html
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/2015/09/challenge-291-anything-goes.html
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.nl/2015/08/challenge-13-use-sentiment.html
http://cuttlebugmania.blogspot.nl/2015/09/cuttlebug-mania-tuesday-is-back.html
http://de-egel.blogspot.nl/2015/09/september-challenge-9.html (3 hartjes)
http://papercreatorscrafts.blogspot.nl/2015/09/challenge-42-challenge-winner.html
http://papertakeweekly.blogspot.nl/2015/09/anything-goes.html

Iedereen nog een fijne zondag!



31 opmerkingen:

  1. hoi aartje
    vind je kaart heel bijzonder en prachtig gemaakt en een leuke tekst!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk, lief met de hartjes en mooie tekst en stoer door de kleuren en de planken dus twijfelen is helemaal niet nodig Aartje! Mijn enige twijfel is de rammelaar, klein beetje storend bij het kleine olifantje??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig en mooi kaartje! Zo mooi dat rood bij de grijs en zwarttinten!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje. Ik zou de rammelaar vervangen door een hartje. Er is ook een kinderliedje waarin de baby olifant de staart van de moeder vasthoudt. Misschien een idee voor de volgende keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt totaal geen reden om te twijfelen.
    Ik vind je kaartje echt super gaaf, en kei stoer.
    De subtiele rode details maken het helemaal af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aartje,
    wat een mooie en leuke kaart, de achtergrond is mooi, de olifantjes zijn schattig, de hartjes en tekst helemaal top, ik vind de rammelaar, het geheel een beetje verstoren, misschien inderdaad een hartje ?
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartje geweldig, ook de tekst vind ik super!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gewoon hartstikke leuk. valt op in de bloglijst en dan denk je al wat een leuke frisse kaart. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niks mis met dit kaartje hoor Aaartje...ik vind de schattige olifantjes super leuk...en ook de tekst is geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem ook super schattig Aartje, hij is erg lief hoor en die plankenachtergrond is ook super. Ik had die rammelaar misschien ook niet gedaan. Zou het niet leuk zijn om wat plakparels in de hoekjes te doen? En wat ik ook mis....zijn ogen voor de olifanten (misschien ook plakparels).
    Verder is hij super leuk hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart Aartje!
    Erg schattig en stoer tegelijk met de olifantjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Aartje, ik vind je kaart helemaal top, ik lees net in een van de reactie's over de rammelaar, zou kunnen, misschien op de bodem van de kaart of iets minder fel gekleurd, maar verder vind ik het echt een topkaartje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waw this looks ever so gorgeous! Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sweet card. Thank you for playing in our challenge at http://www.7kidscollegefund.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Aartje,
    grappig te lezen wat iedereen schrijft. Ik had je berichtje gelezen toen er nog geen reacties waren en wilde gaan schrijven toen er wat tussen kwam. Nu kom ik terug en zei al suggesties die ik ook bedacht had. De rammelaar zou ik weg laten of aan het staartje en je hebt bij Action of Wibra/Zeeman van die wiebeloogjes. Als je dat probeert zul je versteld staan van het effect!
    Verder vind ik het een superleuk kaartje!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, stoer! Daar hou ik van ;) Ook ik heb m'n twijfels over de rammelaar. Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben. Een hartje op die plek is inderdaad een goeie tip. De wiebelogen van GerJanne is trouwens ook een goed idee. Leuk hoe je de oren 'diepte' hebt gegeven, staat goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card-love the pop of red!
    Best wishes,Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sweet, adorable! Love the sentiment! Thank you for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Ik vind het een geslaagde kaart hoor,
    erg leuk gemaakt, en lieffff die hartjes ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supersss dat je meedoet met onze '3 dezelfde' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super!! dit kaartje is heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Crafty Friends.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. a very cute card, thank you for joining our challenge at Crafty Catz and hope to see you again
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk geboortekaartje! En dank voor je reactie op mijn blog. Ja, grappig hè, dat onze jongens bij elkaar in de klas zitten. Wat is de wereld dan weer klein! Fijn dat ze het samen zo goed kunnen vinden.
    Goed weekend!
    Grtjs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het een heel mooi kaartje. Stoer maar toch lief. Zelf twijfel ik of ik de rammelaar daar had gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind je kaartje GEWELDIG Aartje....ben ook gelijk volger van je geworden!
    Groetjes en tot blogs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment