Volgers

zaterdag 26 september 2015

Trots!

Hallo allemaal,

Vandaag kan ik vol trots vertellen dat ik in de nieuwste editie van Cards en Scrap sta. Ik deed afgelopen zomer mee met de superchallenge op het blog en kwam als winnaar uit de bus.
 met mijn frame kaart en card in the box De digitale versie is inmiddels te lezen en dat wil ik graag met jullie delen. (wel raar hoor om je eigen foto ineens groot op zo'n pagina te zien)


Naast deze publicatie in het blad won ik ook een jaarabonnement op de Cards en Scrap en een heel leuk prijzenpakket wat deze week in de bus viel. 
.
Wat leuk dat er weer een aantal nieuwe volgers mijn blog wisten te vinden afgelopen weken. Welkom, ik hoop dat ik jullie kan inspireren. En natuurlijk ga ik  jullie blog ook opzoeken



16 opmerkingen:

  1. Wat super Aartje. Proficiat!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gefeliciteerd !
    Heel gaaf !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk nieuws! van harte gefeliciteerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd wat gaaf zeg. Ik zag het gisteren en ook je creaties zojn erg leuk. Geniet ervan! Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het al bij Cards and Scrap. Wat super.
    Lijkt me helemaal geewldig om als winnaar uit de bus te komen.
    Ik ben wel benieuwd wat jij in de bus vond.
    Een leuk prijzenpakket schrijf je. Maar wat was het?
    Je creaties zijn allebei erg leuk, trouwens.
    Wat naar dat je baan ophoudt te bestaan. Betekent dat ook voor jou einde werk? EN je was toch net van Zwolle naar Utrecht gegaan? Sjonge Aartje, dat is niet niks! Sterkte ermee...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Aartje, wat ontzettend leuk! Kan me voorstellen dat het heel raar is om je eigen foto zo op de voorkant te zien staan, maar wel gaaf natuurlijk. Ben benieuwd wat je allemaal gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jongejonge Aartje. Dat is gaaf nieuws. Gefeliciteerd. En wat leuk als je jezelf in een blad ziet staan. Gefeliciteerd met alles. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, Aartje! :-D
    Gefeliciteerd!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar mag je terecht trots op zijn Aartje...heel leuk om zo een wedstrijd te winnen.....Gefeliciteerd ermee ....dus nu ben je een BN-er ...hahaha ....geniet er maar lekker van ...dat heb je dik verdiend....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie.
    Ik verwacht de cards & scrap komend weekend op mijn deurmat.
    Nu mag je 3x raden wat ik als eerste ga lezen?...

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd dat is toch geweldig, geniet maar van je bekendheid.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat super gaaf zeg! Gefeliciteerd.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Aartje,
    Ik zag dit voorbij komen en dacht dat is wel een dikke Felicitatie waard!! Sta je ineens in een blad, hoe gaaf is dat!
    Geniet maar heel erg van dit moment en wees maar super trots op jezelf!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment