Volgers

zondag 10 april 2016

Dank je wel met bloemen

hallo allemaal,

Leuk dat je vandaag mijn blog bezoekt.
Vorige week won ik bij WLVC een verrassingspakket n.a.v. het 3-jarige bestaan van dit blog. Vorige week zaterdag lag er een dikke envelop in de brievenbus en daar kwamen allerlei prachtige spullen uit.

Daar moest ik natuurlijk meteen mee aan de slag. Dus vorige week gelijk aan de slag gegaan met die prachtige stans die er in zat.

Ik nam als basis creme cardstock en daarop het papier van Graphic45 (Time to Flourish patterns and solids). Uit creme cardstock stanste ik vervolgens 4 hoeken met de nieuwe stans, na het embossen heb ik deze bewerkt met paarse inkt. Het bloemenplaatje komt van internet en heb ik verwerkt in een mooie stans van Amy design. Ik maakte er een paars lintje op, maar toen de kaart af was was ik toch niet tevreden. Ik heb er een week tegen aan gekeken en toen uiteindelijk toch heel voorzichtig het lint er weer tussenuit geknipt.
Vervolgens ben ik met het creme cardstock weer gaan stansen, deze keer met een rand van Nellie Snellen.
De kaart is afgemaakt met een houten tekstje, strikjes van de Action en een mooie vlinder van Dutch Doobadoo.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Dan was er ook nog ander leuk nieuws. Ik kwam met mijn vlinderkaart in de Top 3 bij Crafty Friends.

Ik wil iedereen nog een hele fijne dag wensen. En fijn als je een reactie achter wil laten. Ik ben altijd benieuwd wat jullie van een kaart vinden en lees ze met heel erg veel plezier.


28 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart heb je ermee gemaakt Aartje en van Harte Gefeliciteerd met je prijs mooie spullen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gedaan!
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg....de mal is wel echt heel mooi hè....Leuk er zo snel al een kaart mee te zien. Fijn dat je blij bent met je spulletjes...het is je gegund.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals ik op de app al zei.....ik vind dit echt een geweldige kaart. Ik ben gek op deze paarse kleuren en ook het plaatje is super mooi. Ik kom geloof ik snel maar eens langs om deze stans van je te lenen. Dit soort plaatjes liggen er bij mij ook wel. Goede inspiratie dus om na te maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is kaartje PRACHTIG Aartje...zo mooi in die paarse kleurtjes en gefeliciteerd hoor met je gewonnen pakketje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart. Wat heb je die mal zo mooi verwerkt op je kaart. Moest heel goed kijken hoe je dat gedaan had. Ik dacht eerst dat het een één grote mal was en die kon ik niet zien op de foto met spullen die je had gekregen. Super mooi gedaan en nog gefeliciteerd met dat pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs. Wat een gave kaart en frisse en heldere kleuren! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das nog eens leuk, zo'n verrassingspakket! Mooie, sierlijke kaart heb je gemaakt. En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je top 3 plaats met je mooie vlinderkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verrassingspakket Aartje!! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt :-D. En ook nog in de top 3, superleuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart. Tof dat je meedoet met onze challenge bij The Sketchy Challenge.

    grtjs
    Claudia
    DT The Sketchy Challenge
    Knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prachtige prijs Aartje. En de kaart die je er mee maakte is supermooi geworden. Ik ga eens naar die skethy chllenge kijken. Als de wifi het toelaat. Eerst maar even bloggen.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik had het gezien en wat een mooi prijzen pakket zeg!!! snap dat je helemaal in je nopjes bent ermee! Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je nieuwe stans Aartje. Ook je post hieronder is keigaaf! Wat zijn die tegeltjes mooi zeg, en het hele totaal plaatje is zeer mooi! Ik heb weer eens lekker bij je rond gekeken en je maakt hele mooie dingen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A stunning purple creation Aartje and just perfect for our theme, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi,romantisch kaartje en wat leuk is die wood veneer banner! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, romantisch kaartje, Aartje!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe leuk Aartje !!!!
    Je kaartje is top !

    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Aartje wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Je hebt een prachtige plaatje gebruikt. De mal komt heel mooi uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van zo'n berg leuke spulletjes, gaat menig hobbyhart sneller slaan. Heel begrijpelijk dat je hier snel mee aan de slag wilde gaan. Je hebt er dan ook een prachtig kaartje mee gemaakt.
    Gefeliciteerd met je top-3 kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is nog eens een prijs Aartje, een mooi gevulde envelop daar kan je weer heel wat moois mee maken! en het begin is gemaakt zie ik een prachtige bloemenkaart. Bedankt voor je deelname bij K&KJ.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely creation x thank you for joining us at Crafting Musketeers
    Hugs Paula Dt x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful prize and love the beautiful die surrounding your gorgeous image thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow!!! What a stunning card with pretty colours and embellishments.
    Thanks for joining in with The Ribbon Girl April card challenge. Good Luck in the prize draw.
    Hugs, Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk die houten tekst banner. Super kaartje. ;)Bedankt voor je deelname aan de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart, gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart.
    Mooie kleurtjes en mallen heb je gebruikt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
    Bernadet
    *DT Cheerful Sketches*

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg leuk gemaakt.
    Fijn dat je hiermee deelneemt aan de challenge bij Cheerful sketches.
    Bedankt voor je deelname en succes.
    Groetjes,
    Carla (DT)
    http://carlasknutselateljeeke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi just adore the image and your gorgeous dies thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment