Volgers

maandag 4 april 2016

Gastdesigner IndigoBlu

Hallo allemaal,

Onlangs kwam ik met deze kaart in de top 3 bij IndigoBlu challenge blog. Dat betekent dat je dan gastdesigner mag zijn bij de volgende challenge.

Ik vond het thema heel lastig en er is dan ook van alles in de prullenbak belandt. Maar over dit resultaat ben ik wel tevreden.

Ik ben begonnen met een vierkant wit stukje papier. Hierop heb ik in 2 stroken post its geplakt. Omdat ik een wat "gekartelde"rand wilde heb ik heel voorzichtig een klein randje van de post it's afgescheurd, maar nog wel zo dat de plakrand bleef bestaan.
Ik heb tussen de 2 randen gekleurd met 3 kleuren inkt: groen, roze en geel. Daarna heb ik een mooie stempel van IndigoBlu gepakt uit de set Wild Meadow. Deze deels over de beinkte strook geplakt.
Daarna vond ik de kaart toch nog wat kaal dus een mooie tekststempel er nog op verwerkt. Deze komt uit de set Bear Hugs.


Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ik ga vanavond maar weer eens lekker rondhoppen en kijken wat voor moois jullie allemaal gemaakt hebben.


16 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Aartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Datzelfde ga ik ook doen Aartje....lekker rond hoppen vanavond!
    Je kaart is prachtig....heel erg goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit CAS kaartje Aaartje...zo mooi die pastelkleurige kleurtjes en die mooie stempels maken het helemaal af...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Aartje !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een prachtig kaartje van weten te maken.
    Gelukkig beland er bij jou ook wel eens iets in de prullenbak, bij mij ook hoor. Dan heb je het idee zo in je hoofd zitten, maar dan komt het nog niet zo uit je handen.
    Heel veel plezier als GastDesigner.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is erg mooi gemaakt, ik doe het je niet na.
    Ook jouw vorige kaart, met de vlinders......prachtig.....

    Groetjes, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Aartje.
    Prachtige stempel! Mooie kleuren, echt gaaf!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om gastdesigner te mogen zijn. Maar ook lastig, want je wil dan iets extra moois maken. Toch?! Ik vind deze kaart super! Prachtig die gekleurde strook met daarin de zwart gestempelde bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohw, dit is wel heel goed gelukt Aartje!! Ik vind het geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na wat mislukte pogingen is deze dan toch zeer geslaagd Aartje...
    Mooi hoor

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een hele mooie kaart geworden Aartjes! Leuk om te lezen hoe je het gedaan hebt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je gastdesigner zijn mocht. Ik vind dat je dit heel goed gedaan hebt, het is een prachtige kaart! De bloemen komen erg mooi uit tegen de kleuren en de tekst aan de zijkant is ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart, de kleuren zijn goed gekozen en de bloemen heel passend erbij. Bedankt voor je deelname bij Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautifully soft and elegant Aartje!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat een prachtige kaart, Aartje. Ik vind de kleuren erg mooi. Gave stempel! Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment