Volgers

woensdag 6 april 2016

Made in Holland

hallo allemaal,

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. Sandra werd er zo door geïnspireerd dat ze zelf ook op deze manier aan de slag ging maar er toch haar eigen draai aan gaf.

Hebben jullie die leuke nieuwe Made in Hollandlijn van Aurelie al in de winkel zien liggen. Ik vind hem geweldig leuk. Er zijn stansen, diverse stempelsets, stencils, embossingfolders en leuke ornamenten in deze lijn. Allemaal met het thema Made in Holland.

Ik ben onlangs voor het Craftlinersblog aan de slag gegaan met de stempelset Tiles en de leuke zeilbootstans. Ik ben begonnen om de tegeltjes 1voor 1 te stempelen op wit papier Je kunt ze natuurlijk ook in 1 keer stempelen door ze tegen elkaar op je clearblok te leggen, maar ik heb er voor gekozen om ze los te stempelen. Nadat ik ze gestempeld had heb ik ze allemaal uitgeknipt en met distressinkt en een aurelie blendingtool bewerkt. Zo kreeg ik dat oude vintagekleurtje op de tegeltjes. Nadat ik ze allemaal met inkt bewerkt had heb ik ze op blauw cardstock geplakt.
Vervolgens ben ik de zeilboot gaan stansen. Het leuke van deze stans is dat het losse delen zijn en je dus makkelijk verschillende kleuren kunt gebruiken. De zeilen heb ik nadat ik deze in de stansmachine geembost had, in de vorm laten zitten en deze met inkt bewerkt. Ik heb zowel voor het stempelen van de tegeltjes als voor het bewerken van de zeilen een inkt van My Favorite Things gebruikt. De gebruikte kleur is: Blueberry
Als laatste nog een touwtje geknoopt en op de kaart verwerkt.

Daarna kon de kaart in elkaar worden gezet. Hiervoor heb ik een basiskaart gemaakt van wit cardstock en hierop blauw cardstock van Aurelie. Het steigerhouten designpapier vond ik wel passen bij de boot en komt uit een paperpad van EchoPark (Jack & Jill Girl)

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit Hollandse tafereeltje vinden. 





15 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!!!
    Echt Hollands !
    Die tegeltjes zijn erg gaaf !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaf! erg leuk de hollandse tegeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor! Die tegeltjes zijn echt heel leuk. De combinatie met de boot, het houtpapier en het touw maakt de kaart lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Aartje, er zijn volop leuke details te zien.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi "Hollands"kaartje heb je weer gemaakt Aartje....zo mooi gedaanmet die leuke details...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Hollands kaartje !
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend GAAF Aartje.....ik vind dit zoooooooo mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!! Die tegeltjes zij zó gaaf!!!
    Je hebt er een lekker oer Hollands kaartje van gemaakt. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Aartje!! :-D
    Heerlijk Hollands en heel leuk gedaan met de tegeltjes!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a gorgeous card and gorgeous stamps. Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een super leuke kaart Aartje.
    Ik vind die Delfsblauwe tegeltjes zo ontzettend leuk gedaan!
    Fijn weekend toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf! Superkaartje in Hollandse stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt prachtig geworden!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje en die knopen in je touw... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje en die knopen in je touw... super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment