Volgers

woensdag 27 april 2016

Hoera

Hallo allemaal,

Ik vind dat ik eens wat hobbymaterialen moet opruimen/afmaken, dus ik ben begonnen om de stapel stempelafdrukjes die hier liggen maar eens te verwerken. Dus afgelopen weekend al lekker zitten kleuren aan deze magnoliastempel. Heerlijk ontspannen vind ik dat. Ik heb hierbij gekozen voor het prachtige papier van Teresa Collins (Vintage Finds). Een al wat ouder blokje, maar ook de papiervoorraad mag best eens wat slinken.

Helaas zijn de kleuren op de foto niet geweldig, het was eigenlijk net te donker toen ik de foto maakte.

De stempel heb ik uitgestanst met een ovaal van Aurelie en deze geplakt op de stans van Amy design.
De kaart is afgemaakt met de hoera stans van Joy, bloemen van Tattered Lace, een knoopje, een kantje, een strikje en wat plakpareltjes. Alle randen heb ik aangezet met distress inkt Vintage Photo.

De stempel is ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Gebruikte kleuren:
Huid: 132, 189, 131
Ballon/jurk/sokken: 183,186,180
Haar/schoenen: 180,179,178

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

Iedereen nog een fijne dag.



22 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje....ik vind dit een heel schattig Tildaatje en je hebt haar prachtig ingekleurd. Leuke stansjes erbij, mooi papier....supers. Dankjewel voor je deelname aan de challenge van Inky Chicks, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt weer Aartje...een heel leuk en mooi ingekleurd Tildaatje erop...en ook de andere accentjes passen er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet mijn ding die magnolia's zoals je weet zus maar alles klop weer en past mooi bij elkaar. Goed gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje is dit Aartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous card, Aartje. Love the adorable Tilda image and you've coloured her beautifully. Wonderful layout and monochromatic look. Love the elegant design of your patterned paper.
    Thanks for joining us at the Fussy and Fancy Friday Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje! Tilda is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely card thanks for sharing at Crafty Catz this week.
    Aunty Sue DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, love your colour choices and design, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Aartje,
    leuk afdrukje, mooie stans, het papier past er perfect bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zie je maar, de oudjes doen het nog best en met de juiste combinaties heb je een super leuke kaart gemaakt Aartje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje.

    Tof dat je meedoet met onze challenge bij The Sketchy Challenge.

    grtjs
    Claudia
    DT The Sketchy Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Aartje,
    Wat een mooie kaart. Ik dacht dat je meedeed aan het KKT toeknik je kaartje in de lijst zag. Had maar zo gekund in deze kleuren. Prachtig gekleurd trouwens het Magnoliaatje. Moet ik toch ook echt weer eens gaan doen. Ik kleur de laagste tijd erg weinig, terwijl ik het heel leuk vind... Even de rust er weer voor vinden. Komt wel weer...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi great stamp and I love the colour combination gorgeous design too Thank you for joining us in the Sketchy Challenges ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pretty card, thanks for joining in with the Ribbon Girl April use any image challenge, best of luck, Mary x www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kleurwerk van Tilda en zo mooi gecombineerd met je papierkeuze, Aartje.
    Leuk dat je alweer de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt. Bedankt daarvoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige kaart Aartje!! Leuk, deze kleurencombinatie!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een feestelijk kaartje. Leuk dat je meedoet met Magnolia Forever.
    Groetjes Esther DT MF

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Aartje met deze magnolia. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awwww, this is so sweet!
    Thanks for playing with us this week at
    http://www.7kidscollegefund.com/

    Huggs
    Sandi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. so sweet! great colour palette. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your card is beautiful, Tilda is very sweet! Thank you for joining us at Magnolia-lciious. Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment