Volgers

woensdag 16 januari 2013

Celebrate in style

Hallo allemaal,

Dank jullie voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje. Er waren er die vroegen waarom ik niet tevreden was, nou ik vond de jurk van Tilda te grijs geworden, ze was geen stralende bruid in een witte jurk meer.  Maar ik was blij dat jullie de kaart wel mooi vonden (een kritische noot in een reactie mag altijd hoor, daar leer ik alleen maar weer van). En nu natuurlijk niet allemaal alsnog terugkijken of de jurk inderdaad te grijs was.
Vind het ontzettend leuk dat ik allerlei reactie op het kleuren krijg, ik ben een tijd geleden overgestapt op de spectrum noir markers en hebt het idee dat de kleuren hierdoor veel aansprekender zijn en het makkelijker is om schaduw aan te brengen.

Van dit kaartje had ik in een eerdere post al wat laten zien, maar nu is het dan toch echt af. Vond het nog lastig om er een geheel van te maken. Ik wilde er een tienerkaart van maken en wilde er dus een combinatie van elegant en toch stoer van maken. Heb dat uiteindelijk opgelost met sterren van Dienamics, wat bloemen en een tasjes bedel



Gebruikte materialen
Stempel Kenny K. Genaamd Madison Attitude afgedrukt op DCP papier
Spectrum noir markers (o.a. DR1,5 en 7, GG 1 en 2, IG5)
Papier van Wild Rose Men about town (ook heel er geschikt voor mannenkaarten)
Sketch van the cutie pie
Papieren bloemen van papermania
Parel lint van Xenos
Rood lint van de action
Tasjes bedel
Snowmarker
Tekstticket van Femke


Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenge
Winterwonderland shopping
Ehi a.g.
Everybody art. Girl
Bearly mine a.g.
Divas by design girlie
Crafts and me (new stamp)
Card making mamas a.g.
Creapaleis scrapkaart
De creatieve zebra a.g.
Little miss muffet winter birthdays
Nku verjaardag
Paperplay celebrations
The cutie pie sketch
The pretty little ribbon flowers and ribbon
Totally papercrafts ribbon

Groetjes Aartje

31 opmerkingen:

  1. Hallo Aartje,
    Het is een VROLIJKE en STOERE kaart en heel erg MOOI van kleur. Ook de digi van KK met die LEUKE bontrandjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. T'is echt wel een tienerkaart en gelijk ook stoer geworden Aartje!! Echt heel erg leuk. De kleuren zijn ook prachtig!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind hem super geworden Aartje, wat heb je haar schitterend ingekleurd, ik vind het echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een plaatje prachtig ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere tienerkaart en je hebt het afdrukje ook super ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie frisse kaart is het geworden,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij mag danjaloers zijopening mijn CAs kaart, ik ben dat op jou kleuren.... Haha. Ja ieder zijn ding zullen we maar. Zeggen. Je kaart is in ieder geval super.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze kaart springt echt van het scherm! mooi gekleurd:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great creation for our challenge of Shopping this week at the Winter Wonderland, love this image and great use of the Wild Rose Studio papers, thank you for joining us
    Hugs Kate xx
    WW DT
    WRS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous card, fab image and love the papers and embellishments! Thank you for joining in with the cutie pies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig geworden Aartje.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi zus, jij gaat echt met een hele grote sprong vooruit met het inkleuren. Ik vind dit echt een helete gekke kaart. Zo mooi in deze zwart/rood combi. Echt een hele grote topper. Die parelrandis ook erg leuk. Ik zag dit laatst ook bij een ander en dat wil ik ook nog eens gaan doen. Ben benieuwd wat Alinda hier van gaat zeggen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart .
    Leuk dat je meedoet met de Challenge van EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, Artjie. What a great creation, thank you for joining Winter Wonderland this week, groetjes, Miria x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Aartje, wat een lekker ondeugend en stoer kaartje, mooie heldere kleuren toch he? dat heb je met inktmarkers die zijn toch wat voller van kleur waardoor het sprekender is, groetjes Jeannette

      Verwijderen
  15. Beautiful card - stunning colour combo.
    Thanks for playing along at TPC and Cutie Pies this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dit afdrukje heb je schitterend ingekleurd!! En wat een mooi geheel op je kaart. Echt een tienerkaart, leuk dat kleine tasje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is echt heel mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Aartje,
    ik vind deze kaart helemaal top! Je had al een sneak peek laten zien toch? Het kleuren is echt geweldig!
    Het parelrandje blijft toch altijd erg leuk he?
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card, great colours.
    Thanks you for joining us at Everybody Art Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello there, what a wonderful card. Love the image and your colour choices.

    Thanks for joining in with us this week at Divas by Design.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf kaartje en wat is die afbeelding prachtig gekleurd! Mooi fris is het geheel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stoer is je kaart zeker. Daar zorgt het afdrukje al voor. Maar ook de 'rest' is gaaf. Die Spectrum Noir markers zijn leuk om te gebruiken, hè?!
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Aartje, wat een schitterende kaart zeg, mooi met dat knalrood, past goed bij deze stempel vind ik. Leuk dat je meedoet met de challenge van Little Miss Muffet. Succes in de challenge, liefs Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om weer eens een plaatsgenoot te treffen!
    En leuk om elkaar te volgen uiteraard, wie weet komt er ooit eens iets meer uit, hahaha!

    En je kaarten zijn ook prachtig!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  25. love it, thanks for playing along with CMM!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende creatie.
    leuk dat je meedoet bij DCZ
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous card and layout!! Thanks for joining us at BMC this time
    hugs
    laney

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great card and image!!! Super embellies as well...it all just flows!

    Thanks so much for joining the Diva's this week with your creation!

    Rina~~ DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fab card and I love the frame around the image! Thanks for joining us for the Little Miss Muffet Challenge!
    Jane
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment