Volgers

woensdag 23 januari 2013

Kaartje van Thomas

Hallo allemaal,

Vandaag eens geen kaartje van mij maar van onze 9-jarige zoon Thomas. Thomas ziet mij vaak zitten kleuren en vroeg: mag ik ook niet eens jouw "stiften" proberen. Nou dat mocht natuurlijk, hij heeft uit mijn mapje met stempelafdrukjes een leuke afbeelding van CC design uitgezocht en is er mee aan de slag gegaan. Toen het af was zei hij dat hij geen idee had hoe het nu verder moet. Nu was ik zelf al bezig met een kaart voor de challenge van Anyone for Anya en daar kon hij ook wel mee aan de slag.

Dit is zijn resultaat.


Papier en lint komt bij de action vandaan. Hekje en vogeltje zijn gestanst met een creatable van Marianne design. Ook het 3d foam is rijkelijk gebruikt. De vleugeltjes zijn nog bewerkt met stickels


Hij stuurt deze kaart in voor
Ehi
Send a smile for kids

Ik zou het leuk vinden als jullie voor Thomas een reactie achter willen laten.
Nu nog even zien of ik mijn eigen kaartje met deze sketch af kan maken.

Groeten, Aartje

21 opmerkingen:

  1. Wat een creatieve zoon heb je! De appel valt niet ver van de boom...
    ;-)
    Hele mooie kaart!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aartje daar word ik bijna nostalgisch van......zoooooo gezellig samen aan de knutsel, wat heerlijk! En Thomas heeft een super leuke kaart gemaakt, ik duim dat hij er mee in de prijzen gaat vallen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg wat leuk gedaan heeft hij dat, complimenten hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Thomas!
    Heerlijk...gezellig samen knutselen, gelukkig wil Nils dat ook nog wel eens doen!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik de naam Thomas las dacht ik:Thomas?, zo heet mijn zoon ook. Maar jij bent een andere Thomas. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt. En dan gezellig met je moeder aan tafel knutselen, dat doen ze bij mij thuis ook. Ik vind dat je er een hele mooie kaart van hebt gemaakt.
    Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk Aartje dat je zoon het ook leuk vind om kaartjes te maken, het is een prachtig kaartje geworden en ik vind het echt knap van hem, veel succes bij de challenges gewenst Thomas, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aartje,
    ik zag je berichtje op mijn blog tevoorschijn komen ne dacht toch echt dat het en kaart van jou was. Je mag wel uitkijken, want je hebt serieuze concurrentie! Wat een leuke kaart heeft Thomas gemaakt!! Heel mooi ingekleurd! En het past zo mooi bij het papier!!
    Echt supermooi!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Thomas wat heb jij dat super gedaan, wat een tof kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig. Heel veel succes bij de challenges.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thomas,

    Wat een mooie kaart heb jij gemaakt, knap gedaan hoor!!!
    En jij kan mooier inkleuren dan mij hoor, echt waar.
    Daarom gebruik ik 3d plaatjes.
    Hé Thomas ik hoop gauw weer een kaart van je te zien.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Thomas,
    I really like your card. You are very good at making them.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk kaartje Thomas! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thomas

    Wat super leuk dat je ook kaartjes maakt ,hij ziet er prachtig uit .
    Leuk dat je meedoet bij EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Thomas, jij kan goed kaarten maken, zeg! En wat heb je mooi gekleurd. Ik vind 'm echt geweldig.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thomas jij bent lekker bezig zeg. Ik lees bij de anderen al dat je grote concurentie bent voor je moeder en dan ook voor mij waarschijnlijk. Gezellig hé zo samen iets knutselen? Krijgen we nu vaker iets van jou te zien?
    groetjes tante Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a great card Thomas - so beautifully coloured and wonderful design.
    Thanks for sharing with us at Divas this week.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thomas, complimenten!! Je CC design stempel is prachtig ingekleurd en ik vind het super hoe je mijn eerste ANYONE FOR ANYA sketch hebt gebruikt!!
    Ik hoop dat je vaker mee zal doen, bedankt en succes,

    Lieve groetjes
    Blankina
    Design Team ANYONE FOR ANYA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thomas,

    Zoooo wat heb jij een mooi kaartje gemaakt. Het afdrukje heb je prachtig ingekleurd!! En het hekje en vogel vind ik gaaf op je kaart. Gezellig hoor zo samen met je mama knutselen. Misschien tot een volgende keer.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwww wat een mooie kaart Thomas
    Super leuk dat je meedoet met de Hobbyhome Kids Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super card Thomas. Thank you for sharing it with us at Divas by Design this week.
    Sarah-Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat jullie een kaartje hebben ingestuurd bij de kids challenge!

    Prachtig gedaan hoor.
    Helemaal super.

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment