Volgers

woensdag 9 januari 2013

Langzaam komt de inspiratie weer terug

hallo allemaal,

Om met de woorden van Irene te beginnen: ik de echte bofb....van de Veluwe.(Irene is de bofb..
van het Noorden, ben benieuwd of er in het Zuiden en/of Westen ook iemand deze titel draagt)
De laatste maand viel ik een aantal keren in de prijzen en ook een top 3 notering.
Hier een overzicht.
Met mijn kerstbomenkaart uit deze post, ik mocht leuke digi stempels uitzoeken bij Dragons lair.


Met mijn nieuwjaarskaart uit deze post.

Daarnaast won ik met mijn wiebelkaart de candy bij Joy's Design, weet nog niet wat het is want ik heb het nog niet ontvangen, maar dat komt vast wel goed.
En ook nog een leuke stempel bij een nieuwe release van Whimsy, leuk lint bij de adventkalender van de Ribbon Girls en ook nog eens een mooie magnoliastempel bij de adventkalender van live and love crafts.

Na de kerst zat ik wel een beetje in een creatieve dip, maar ik heb in de vakantie ook heel veel filmpjes op you tube zitten kijken om het kleuren met de spectrum noir markers beter onder de knie te krijgen. Ik vond een vrouw (Christina Griffith), die hele duidelijke filmpjes op you tube heeft staan en waar ik veel van opgestoken heb. Ik ben inmiddels weer begonnen met kleuren en klim langzaam weer uit mijn dipje. Het resultaat kunnen jullie als het goed is snel bewonderen, maar hier alvast een kleine sneek peak
de nog niet afgekleurde stempel (Kenny K) en het papier waar het straks mee gecombineerd moet worden

Nu ik dit bericht zit te maken, lees ik dat ik nogmaals gewonnen heb nl een mooie klavertjes 4 stans bij Tammy Louise, het wordt wel een beetje te gek zo vinden jullie ook niet.

Groeten, Aartje

13 opmerkingen:

  1. Wauw Aartje, ik heb de foto even vergroot en wat een mooie inkleuring! Prachtig hoe je de diepte hebt gedaan.
    Leuk om zoveel te winnen!! En zelfs een top 3 notering! Steek hem in je zak.
    En die inspiratie, tja, die kan zomaar even wegzakken, maar ook er zo maar weer zijn!
    Dank voor je reactie bij mij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Aartje,
    Van ♥-e Gefeliciteerd en jij mag de titel van bofb. van de Veluwe met ere dragen ☺☺☺.
    Helaas kan ik allen de sneek peak zien.....de andere foto's niet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gekleurd, moet maar bij jou in de leer.... Wat een mooie frisse kleuren, ben benieuwd wat je er gangbaar maken.
    Gezellig dat je er bent en veel plezier met je gewonnen spulletjes.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ben jij eventjes lekker in de prijzen gevallen Aartje, helemaal super voor je, alleen kan ik die foto's niet zien, zie alleen maar kruisjes, maar gelukkig zie ik wel je super ingekleurde stempel, wat heb je dat super gedaan. Prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die gelukkige Aartje op de Veluwe!!
    Ere wie ere toekomt: de titel BOFBIPS komt van Mieke, ik dnek dat ze het tegen haar kindjes zegt als die een meevallertje hebben.ik had er nog nooit van gehoord maar vind het wel een heel leuk woord! Durvina heeft al eens gevraagd of er klavertjes 4 in mijn tuin staan, nou volgens mij heb jij niet eens gras want dit is echt niet meer normaal whahaaaaaaaaaaaa, geniet er maar lekker van!!! Je sneakpeak ziet er super uit maar verder kan ook ik helemaal niets zien helaas!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Aartje, leuk hoor al die prijzen, en verdiend, met ongetwijfeld mooie kaartjes, alleen kan ik ze, net als een aantal anderen alleen het kruisje zien, het duurt ook erg lang voor ik je blog geladen heb. Ik mag ook niet mopperen, mijn nieuwjaar begon supergaaf met de flinke prijs bij krea2day en eergisteren won ik op facebook iets om te haken of breien, alleen maar met liken, echt mazzel, dan zijn de leuke dingen he?
    groetjes en weer veel freubelplezier, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een geluk, gefeliciteerd met al je gewonnen prijzen, super. Hoop dat je creatieve dipje snel weer over is, ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.
    Komt vanzelf weer goed.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge Aartje je bent echt een bofb......geniet er maar van hoor. Leuk toch al de gewonnen prijzen en top 3 plekken. Je creatieve dip kom je volgens mij wel te boven. Het gekleurde afdrukje ziet er al heel mooi uit.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijsjes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje zeg, wat een prijzen! Hoe kun je nou in een creatieve dip zitten als je zoveel eer ten deel valt! Komt vast wel weer goed met de inspiratie.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijsjes Aarje! Als je hier nog geen inspiratie van krijgt....

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijsjes zeg! Super leuk!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow bofkont!! Gefeliciteerd met al je prijzen.
    Nou die inspiratie komt vast wel weer.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment