Volgers

zondag 20 januari 2013

Liefde is....

Hallo allemaal,

Heb de laaste tijd veel zitten kleuren (lees vooral veel zitten oefenen) dus het is nu vooral kaartjes in elkaar zetten.
Dit keer een vrolijke kaart in rode en roze tinten. Echt een zoet valentijnskaartje. De tekst komt uit het papier en vond ik wel bij de stempel en het rode hart passen.

Gebruikte materialen
stempel magnolia
Spectrum noir markers
Papier van little yellow bicycle Sweet Love
sketch van Oma Dee
creatable swirl en takje van Marianne Design
stoffen hartje
hier nog even de gebruikte sketch

Ik stuur deze in voor de volgende challenges:
Bij oma Dee: sketch
Krea2Day: valentijn
Hobby Vision: valentijnskaart
Addicted to stamps: add some texture (the red heart)
Crafty Ribbons: Love/Romance
Diva's by design make it girly
you, me and magnolia: bloemen en swirls

Ik was vorige week zelf niet helemaal tevreden over mijn trouwkaartje, maar jullie reageerden hier enorm enthousiast op. Ik moet zeggen jullie hadden er meer kijk op dat ik want wat schetste mijn verbazing: Ik kwam in de top 3 bij de Marvelous Magnolias




hij komt dan ook op het blog met een mooi randje er om heen!

Ik ga lekker nog even wat verder kleuren, fijne dag allemaal nog.

Groeten, Aartje



37 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Aartje......en wat een leuke tekst! Het kleuren gaat je goed af....ik doe het altijd andersom, maak eerst de kaart klaar en als laatste kleur ik pas. Ik heb een leuke candy op mijn blog, neem je een kijkje?
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer hoe "streng" we voor onszelf zijn Aartje want je trouwkaart was dus echt mooi!! Deze mierzoete ziet er ook lief uit (waarom heb je tussen haar beentjes het papier niet uitgeknipt???)!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé ja, dat zie ik nu inderdaad ook.
      Had je misschien beter wel kunnen doen.

      tipje voor de volgende keer;-)

      Verwijderen
  3. Prachtige en vrolijke kaart!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aartje,

    Leuk kaartje is dit ook geworden,
    Het kleuren gaat u inderdaad goed af.
    Dat kaartje is zeker voor mij;p
    Moest het voor m'n moeder even vertalen,
    want die snapte er niet veel van maar ach ja..

    Wel een erg lieve tekst...

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden Aartje, ik vind het een superschattig kaartje. Helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi aartje
    wat een leuke en vrolijke kaart echt iets voor valentijn! en dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en de tekst past inderdaad perfect!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n schattig kaartje Aartje!

    Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty card, thank for sharing with us at crafty ribbons

    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi zus, dit is wel heel erg zoet hoor maar ja dat hoort misschien bij Valentijn. Ik dacht al dat je de kaart voor mij had gemaakt ivm de tekst ( hi hi lol). Leuk hoor geworden vooral dat rode hart in de hoek. IK was ook net met deze sketch bezig maaar heb hem wel langwerpig gehouden. Ik mis misschien wel dat ovaal achter dat afdrukje maar jij hebt waarschijn het afdrukje hiervoor in de plaats gedaan. Ik zag ook gelijk dat je dat je het wit tussen de beentjes niet had weggeknipt. Zou ik wel doen de volgende keer al is het een rotwerkje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt!! En heel goed geoefend met kleuren! Prachtig!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb inmiddels Tilda weer even van de kaart gehaald en toch het wit nog tussen de beentjes weggehaald.
    Dank voor jullie tips
    Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad echt helemaal valentijn. Leuk kaartje en tof dat je meedoet met de uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gekleurt je kaartje ,bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schatje weer Aartje en wat leuk om een stoffen hartje te gebruiken, de tekst is ook heel speciaal, je hebt weer genoeg challenges uitgezocht, wie weet valt er weer een prijs op je mooie kaartje, succes in ieder geval, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend Valentijnskaartje heb je gemaakt Aartje. Lekker zoet in rose en rood! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig kaartje, heerlijk al dat roze en rood!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Aartje,
    Zo te zien is dit MOOIE kaartje met LIEFDE gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je in de top drie bent gekomen! Gefeliciteerd. Dit is een echt Valentijsnkaartje. Lekker zoet van kleur en de tekst is perfect.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en vooral de tekststempels is heel erg leuk.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een schatje Aartje, met indd een geweldige tekst. Leuk dat je ook meedoet bij YMAM, veel succes.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje is dit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very sweet Aartje. Love the sentiment.
    Thanks for playing at Crafty Ribbons
    Laura
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lieverdje! Echt al een beetje valentijnachtig!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Aartje,

    Leuk dat je mee doet met onze Candy, en je hebt inderdaad een lekker zoet kaartje gemaakt.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely card, gorgeous verse too, love the heart, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Whaha zo zie je maar kom je met het kaartje waar jezelf niet zo tevreden over was gewoon in de top3 te staan. Gefeliciteerd!! Wat een lief kaartje is dit, lekker zoet maar dat hoort bij Valentijn.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha, zo kijkt iedereen weer anders naar je kaart! Ieder met z'n eigen smaak. Ik herken het zeker!
    je kaartje is zeker héél sweet! Maar heerlijk met die rode touch erbij!
    Tof dat je meedoet bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je top 3 plaats Aartje! Het was ook een super mooi kaartje.
    Je "liefde is" kaart vind ik ook prachtig. Mooi deze kleuren, een romantisch plaatje.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lovely Card.. Love the colors.. FAB pillow heart.. and I love the Decoration.. And Tilda pops out of the card.. Beautiful sentiment too.. :o)
    Thank you for joining us at ATSC!!! Big Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie tekst, leuk gedaan met dat hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is stunning. I love the sweet image with such gorgeous detailing and beautiful colours. That sentiment is so special too.

    Thank you for taking part in the Stampin' for the Weekend Challenge
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig gemaakt Aartje. Leuk dat je meedoet met Crafty Ribbons
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I like how your card turned out. Looks great! Thank you for playing with us at Crafty ribbons! Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment