Volgers

zondag 13 januari 2013

Trouwkaartje

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer langskomen op mijn blog, ik zag dat er weer nieuwe volgers bijgekomen waren. Welkom, ik hoop dat ik wat inspiratie voor jullie achter kan laten.

Vandaag weer een trouwkaartje met een wat oudere stempel van Magnolia. Ik ben zelf niet helemaal tevreden, dat heb je soms.

Gebruikte materialen
Spectrum Noir markers
Stickels (heb de jurk en sluier helemaal bewerkt met stickels
Papier van Bo Bunny Time Piece
Stansen van Nellie Snellen (ovaal), Marianne Design (takje) en Joy!Crafts (hoekje)
Bloem gemaakt van vloeipapier
Distress inkt vintage photo voor de randen
Tekststempel Marianne Design
Kant
plaksteentjes

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges
You, me and magnolia
The dutch magnolia chickies
Marvelous magnolias
Card makin mama's
Crafty Ribbons
Creative Craft Challenge
Creative Cutting Challenges
Diva's by Design
Hobby Vision
Inky Impressions
Lovely hanglar & magnolia
MDUC
Magnolia-licious
One stop craft challenge
PaperPlay
Papertake weekly
Stamp & Create
Stampin for the weekend


Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en ik vind het geweldig als je een reactie achter wil laten.

groeten, Aartje




35 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Aartje, hij is ontzettend mooi geworden. Ik zie dat je ook meedoet met de challenge bij YMAM, leuk! Veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een mooi kaartje hoor, met die bruinige tinten en ik ben jaloers hoe jij kunt inkleuren! Dat lukt mij nog steeds niet goed.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem juist wel heel mooi Aartje, alles past super bij elkaar, een heel mooi sfeervol huwelijkskaartje heb je ermee gemaakt. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi zus, dat inkleuren gaat inderdaad al lekker hè. Leuke kaart is dit. Super hoor.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful wedding card. Thanks for sharing with us at crafty ribbons
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet zo streng zijn voor jezelf Aartje. Niets mis mee met dit kaartje. Het is een mooi, warm sfeervol kaartje. Vind de zelfgemaakte bloem superrrr.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vroeg mij af wat je er niet helemaal goed aan vind. Misschien dat je meer kleur had gewild? De kaart even vergroot maar ziet er super uit. kleuren passen heel goed bij elkaar.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje!! We hebben allemaal weleens dat we een kaartje toch wat minder vinden, gelukkig zijn er altijd mensen die het helemaal goed vinden!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aartje,
    Je bent niet helemaal tevreden schrijf je? Hoezo ik vind je kaartje super. Mooi hoekje heb je trouwens gebruikt, die ken ik nog niet.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Aartje,
    Waar ben je dan niet helemaal tevreden over?
    Ik vind het een heel MOOI trouwkaartje en die al wat oudere stempel blijft MOOI.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er een mooi kaartje van gemaakt Aartje, wat een geweldig papier! Groetjes Rachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very, very Beautiful . thanks for joining us at One stop craft this week and good luck!

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waarom niet tevreden Aartje? Prachtig Bo Bunny papier, super ingekleurd en hele leuke details....dus een enige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou, ik vind je kaartje prachtig hoor Aartje, ik zou niet weten wat er aan ontbreekt, in ieder geval heb je weer een aantal challenges te gaan, succes met je kaartje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja dat heb je soms, zeker, dat herken ik hoor! En dan kun je je vinger er niet opleggen. En toch moet je dat zelf doen, want ik vind het een reuze leuke kaart! Ik vind het bruidspaartje alleen wat verschrikt kijken, of misschien kijken ze wel zo van: waar beginnen we eigenlijk aan? Komt vast door de hoog opgetrokken getekende wenkbrauwen.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik herken het gevoel, maar zou echt niet weten waarom je niet tevreden zou zijn met dit kaartje! Bruidspaar staat er prima bij en de kleuren zijn mooi. Helemaal niets mis mee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gedaan deze kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. niks mis mee Aartje! Ik vind 'm prachtig:0)
    lekken de SN markers bij jou ook wel eens?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning card, I love the image and layout, thank you for playing along with us at Creative Craft Challenge, good luck with all your challenges, hope to see you back soon xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige romantische kaart
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie kaart Aartje.... persoonlijk houd ik wel van deze kleuren!!! Mooie layout en het bruidspaar is prachtig ingekleurd.
    Erg leuk dat je meedoet met de 'nieuw begin' challenge bij CCC.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love your vintage feeling card. Thanks for joining us this week at Creative Craft Challenges. NancyD

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt waar niet? Ik vind hem juist helemaal geweldig! Mooi zo in die bruintinten, idd een beetje vintage.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo; I was coming by to thank you for participating with your pretty card in our challenge at Crafty Ribbons! Welcome back Thursday for a new challenge!

    Groetjes,

    Charlotta / La Vikinga

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card you made!
    Thank you for joining us at One Stop Craft Challenge. I hope that we see you the next time, too :-))
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Delgithful and elegant wedding card. Thank you so much for joining us at Magnolia-licious Highlites Challenge :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful card, thanks for adding a sentiment with us at Inky Impressions this week

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Your wedding creation is just adorable :0)))

    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. what a beautiful card - Thanks for playing at Inky impressions xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wonderful card Aartje!
    Love the vintage look of it.. Great colouring!
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful wedding card, Aartje. Cute couple and wonderfully coloured. Love the layers, your gorgeous lace and that exquisite corner.
    Thanks for coming to play with us at Magnolia-licious Highlites.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart, Aartje. Wat een mooi papier heb je gebruikt en de bloem maakt het schitterend af!
    Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij Creative Cutting Challenges.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hello Aartje!
    You have created an amazing card once again! Love the color combination and this couple is so sweet together :) Stunning detail and beautiful coloring :)
    Thank you so much for joining this weeks challenge at MDUC :) Welcome back!
    Big hugs, Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What a wonderful card! Thanks for participating in the January Stamp & Create Challenge :)
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment